13 juli 2013

Sommarenkät

1. Vilka 5 böcker bara MÅSTE hinna läsas i sommar? 
Du glömde säga hej då - Sarah Dessen
Het - många olika
Feber - Maggie Stiefvaner
Lekande lätt - Cecily von Ziegesar
Beautiful Creatures - Kami Garcia

2. Vilken bok är du egentligen inte så sugen på men känner att det är dags att ta tag i? 
Läser inte nåt jag inte vill läsa eller tycker är tungt:)

3. Var är bästa stället att läsa i sommar? 
STRANDEN!
4. Handen på hjärtat, var tror du att du faktiskt kommer läsa i sommar? 
säkert inne haha;)

5. Vilken bok tror du kommer bli sommarens bästa? 
Lekande lätt har jag stora förväntningar på.

6. Vilken bok borde ALLA läsa i sommar? 
Första boken i It Girl serien ju.

7. Strand eller hängmatta?
STARAND!

8. Deckare eller roman? 
Läser inte så många deckare så roman. 

9. Favoritgenre? 
Ingen favvo men läser mest kärlek och fantasy♥

1 kommentar:

  1. Svar: Om du gillar Maggie Stiefvater tycker jag vekrligen du ska läsa den! Om du inte läst Frost rekommenderar jag dock att du börjar med den eftersom i alla fall jag gillade den bättre :)

    SvaraRadera