27 augusti 2012

Topplista tonår v,35

1, Cirkeln - Mats Strandberg & Sara Bergmark Elfgren.

2, Hungerspelen: triologin - Suzanne Collins.

3, Miss Peregrines hem för besynnerliga barn - Ransom Riggs.

4, Eld - Mats Strandberg & Sara Bergmark Elfgren.

5, Jellicoe Road - Melina Marchetta.

6, Som om jag frågar - Johanna Lindbäck.

7, Pojkarna - Jessica Schiefauer.

8, Hitta hem - Ann-Helén Laestadius.

9, Boktjuven -  Markus Zusak.

10, Om det var krig i Norden - Janne Teller.

Sammanfattning: Hungerspelen och Cirkeln har hållit sig fast i topp 5 i snart 6 veckor. Oj, vad dom säljer och jag som inte har läst alla hungerspelen. Jag har revolt kvar men efter Långt ifrån slut ska jag läsa revolt :D Jellicoe Road, Som om jag frågar och Pojkarna har jag reserverat på bibblan så dom kommer väl snart och Boktjuven är så tjock så jag vet inte riktigt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar