1 september 2012

Läst i augusti

 
Antalet böcker jag har läst: 11 böcker har jag läst. 
 
 
Sidor sammanlagt: 2749 sidor mest sidor var Harry Potter och fången från Azkaban.
 
Det tog längst tid att läsa: Mest tid tog det att läsa Helena, 7 dagar tog det. 

Bästa boken av dom: Helena, var den bästa av dom. Men Helena var ju inte den ända boken som fick 5/5 men det kändes som jag inte kunde släppa Helena lika lätt som dom andra 2.

Sämsta boken: Spöken och spioner var sämst, men jag läste nog inte så många som var dåliga den här månaden.

Favvoförfattaren i augusti: Josephine Angelini blev det väl ;)
 

4 kommentarer:

  1. Jo jag har läst Tillsammans serien, jag ÄLSKADE den! :)

    SvaraRadera
  2. sv;
    Nej jag har bara läst den första, läste ut den igårnatt :) Men jag tror att jag ska låna tvåan och trean, någon kommenterade även hos mig att fyran kommer ut oktober så den kommer jag nog också vilja läsa hehe.

    Den var verkligen asgrym, läste först 60 sidor på raken och gången jag läste ut den läste jag hela 120 sidor.. Älskar såna spännande böcker :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fallen ängel är grym! Tack att du berättade att 4:an kommer ut i oktober då har man nåt att längta efter iallafall :D

      Radera