1 oktober 2012

Läst i oktober


Antalet böcker jag har läst: 8 böcker

Vilka böcker: Revolt, Jag väntar under mossan, Stromvarning, Jag såg honom först, Sommaren jag blev vacker, Jag saknar dig, jag saknar dig, Slaget om Skandia och Jellicoe road.

Sidor sammanlagt: 2025 sidor sammanlagt och Jellicoe road var mest sidor.

Det tog längst att läsa: Jellicoe road tog också längst tid att läsa.

Bästa boken av de: Hjälp vad svårt det var men det är emellan Sommaren jag blev vacker och Revolt så den här omröstning ska vara vilken bok som är bäst av Sommaren jag blev vacker och Revolt

Sämsta boken: Stromvarning helt klart, inga problem med den här frågan.

Favvoförfattaren den här månaden: Jenny Han absolut!

Populäraste inlägget: Stromvarning är den bok som har fått bäst staistik av alla mina inlägg den här veckan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar