1 november 2012

Läst i oktober

Antalet böcker jag har läst: 5 böcker.

Vilka böcker: Harry Potter och den flammande bägaren, Sms från Soppero, Baristas: andra boken, Eragon, Det finns så många toppar man blir aldrig aldrig blir nöjd.

Sidor sammanlagt: 1424 och mest sidor var Eragon.

Längst tid att läsaHarry Potter och den flammande bägaren tog totalt 8 dagar att läsa.

Bästa boken av de: Baristas: andra boken.

Sämsta boken: Sms från Soppero inte för att den var så dålig men man måste ju välja nån :)

Favvoförfattaren månad oktober: Anna Ehn.

Populäraste inlägget: Harry Potter och den flammande bägaren

Förlåt att jag inte har hållt på så bra med bokbloggen men det är för att boken jag läste glömde jag på skolan under lovet så jag har börjat på en ny nu och det är därför det inte har kommit nån recension :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar