5 november 2012

Topplista V.45 tonår

1. Cirklen - Mats Strandberg & Sara Bergmark Elfgren

2.Eld - Mats Strandberg & Sara Bergmark Elfgren

3. De utvalda: tankeläsaren - Kristin Cashore

4. Det är så logiskt att alla fattar utom du - Lisa Bjärbo

5. Flyga högt - Katarina Von Bredow

6. Miss Peregrines hem för besynerliga barn - Ransom Riggs

7. Som om jag frågat - Johanna Lindbäck

8. Ljudet av ditt hjärta - Stephenie Meyer (läst men det var innan bokbloggen)

9. Verklighetens magi - Richard Dawkins

10. Jag är en pojke med tur - Monika Zac & Esmat Nabi

Sammanfattning: Den här veckan har jag läst 6/10 böcker på topplistan. Rätt så bra :D Miss Peregrines hem för besynerliga barn ska jag snart läsa. Jag har reserverat den på bibloteket. Flyga högt ska jag snart skriva in på reserveringslistan och kanske boken jag är en pojke med tur...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar