23 september 2014

TBR tag

Alla sanna bokbloggare har en to be read lista. Jag har en iallafall, här är en tag om det haha

1. How Do You Keep Track Of Your TBR Pile?
Jag skriver upp de under fliken "Böcker jag vill och ska läsa"

2. Is Your TBR Mostly Print Or Ebook?
Mest vanliga böcker, läser inte e-böcker

3. How Do You Determine Which Book On Your TBR To Read Next?
Jag skriver som en lista, så den första, tar de i tur och ordning. 

4. A Book That's Been On Your TBR The Longest
"Boktjuven" av Marcus Zusak

5. A Book You Recently Added To Your TBR
Den senaste boken jag la till var "Pappersstäder" av John Green

6. A book in your TBR strictly because of its beautiful cover
Oj ingen går inte på omslag. 

7. A book in your TBR that you never plan on reading
Ingen har bara böcker jag vill läsa där. 
 
8. An unpublished book in your TBR that you're excited for
Jag är väldigt taggad på när tredje boken i En mördares anteckningar kommer:DD

9. A book in your TBR that everyone recommends to you
"Rädda mig inte" av Tahereh Mafi

10. Number of books in my TBR
Just nu har jag 26 böcker. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar